www.topsistem.ro dorește să își mulțumească clienții în proporție de 100%! Știm că acest tel e greu de atins și vor există clienți care vor dori să restituie produsele cumpărate de la noi. Înțelegem acest lucru și dorim să venim în ajutorul acelora dintre voi care dintr-un motiv sau altul doresc să returneze produsele sau să le schimbe.

Dat fiind că suntem o fabrică ce îți permite să personalizezi dimensiunile majorității produselor, e important să știi care din acestea pot fi returnate și care nu, informație pe care o vei găsi în continuare.

CONDIȚII ÎN CARE POȚI RETURNA COMANDA

CE POATE FI RETURNAT: 

CE NU POATE FI RETURNAT: 

  • ȘIPCĂ METALICĂ TISA | SIMETRICA
    **dimensiuni standard, de la 0.40m pana la 2.0m (din 10 in 10cm)

  • GARD JALUZELE ATLAS | SIGMA | PIRAMIDA
    **panouri disponibile în dimensiuni standard, conform specificațiilor de pe pagina produsului.

  • ACCESORII DE PRINDERE GARD (PILONI, TEAVA, SUPORTI ETC.)

  • LAMBRIU METALIC VENUS | JUPITER | SATURN
    **dimensiuni standard, conform specificațiilor de pe pagina produsului.

  • TIGLA METALICA ORIZONT / EVEREST

  • TABLA CUTATA T-18

  • ACCESORII ACOPERIS

  • SIPCA METALICA TISA | SIMETRICA 
    **dimensiuni personalizate

  • GARD JALUZELE ATLAS | SIGMA | PIRAMIDA

    **dimensiuni personalizate

  • LAMBRIU METALIC VENUS | JUPITER | SATURN
    **dimensiuni personalizate

Renuntarea la produsele cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014) OUG 34/2014.

Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit, il poti returna pentru a fi schimbat sau pentru restituirea valorii produsului, mai putin cheltuielile de transport intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data achizitiei, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.

  • Compleaza formularul de retur de mai jos, unde la modalitate de compensare, veti alege " Schimbare de Produse". Acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a-ti trimite un produs inlocuitor. Sau ne poti informa cu privire la decizia de a te retrage din prezentul contract printr-o declaratie neechivoca la adresa de mail office@topsistem.ro. 

  • Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. 

  • Cheama curierul si trimite cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre fabrica Top Profil Sistem SRL, achitand taxa de transport, catre str. Soseaua Oltenitei Nr. 243, Popesti-Leordeni, jud. Ilfov, 077160. 

    Cheltuielile de transport pentru produsele returnate vor fi suportate de catre client, iar cheltuielile de transport pentru produsele la schimb vor fi suportate de catre sipca.ro!

  • Compleaza formularul de retur de mai jos. Acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a-ti restitui banii. Sau ne poti informa cu privire la decizia de a te retrage din prezentul contract printr-o declaratie neechivoca la adresa de mail office@topsistem.ro. 

  • Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. 

  • Cheama curierul si trimite cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre fabrica Top Profil Sistem SRL, achitand taxa de transport, catre str. Soseaua Oltenitei Nr. 243, Popesti-Leordeni, jud. Ilfov, 077160. 

  • Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. 

  • Nu sunt acceptate pentru retur produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului).

  • Ai dreptul de a returna intreaga comanda sau o parte a acesteia, dar nu poti returna mai putin de un produs complet (25 bucati de sipca). 

  • Top Profil Sistem are dreptul de a amana rambursarea pana la data la care primeeste inapoi produsele sau pana la momentul la care Cumparatorul ii va furniza dovada ca a trimis inapoi produsele. Produsele returnate vor fi expediate catre: SC TOP PROFIL SISTEM SRL, Soseaua Oltenitei Nr. 243, Popesti-Leordeni, Jud. Ilfov, 077160. 

  • Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate). 


NOTA! Nu acceptam pachete cu plata ramburs. Nu acceptam pachete al caror expeditor nu poate fi indentificat. Nu ridicam colete de la Posta Romana sau orice alt Oficiu Postal. 

  • Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. 

  • Clientul poate renunta la decizia de retur si dupa ce produsul returnat a intrat in posesia Furnizorului. In acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului sunt in atributiile Clientului.

  • In cazul depasirii termenului de 14 zile, Cumparatorul isi pierde dreptul de a returna produsul (de a se retrage din contract). Pentru a respeecta termenul limita de retragere, este suficient ca Cumparatorul sa trimita comunicarea (mail catre sipca@topsistem.ro) privind exercitare dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere. 

  • Fondurile vor fi returnate în contul dvs. în decurs de 3-5 zile lucrătoare de la momentul verificării coletului returnat. În situații excepționale, această perioadă poate fi extinsă până la 14 zile. Fondurile vă vor fi returnate în funcție de metoda de plată aleasă inițial.


    ● Dacă comanda a fost plătită ramburs sau prin transfer bancar, returul banilor se va efectua în contul bancar menționat de către dumneavoastră pe Formularul de Returnare. 


    ● Pentru comenzile achitate cu cardul prin procesatorul de plati MobilPay Netopia, restituirea banilor se va efectua prin intermediul aceluiași canal și în contul de pe care a fost recepționată plata. 

Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii. 

Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Insa in cazul in care primesti un produs defect, tot ce ai de facut este sa contactezi echipa sipca.ro si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit.


In cazul produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, iti recomandam sa accepti produsele si sa ne contactezi, noi urmand sa-ti expediem de urgenta produsele la schimb fara niciun cost aditional. 

Produse livrate gresit. 

Daca ti s-a livrat alt produs decat cel comandat, te rugam sa semnalezi cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, vei plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, vei primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

Formularul prezentat mai jos este optional. Ne poti informa cu privire la decizia de a te retrage din prezentul contract printr-o declaratie neechivoca la adresa de mail office@topsistem.ro